دانلود Eraser 5.3

آیامی خواهیدفایلی رابرای همیشه پاک کنید؟؟ Eraser این کار رابرایتان به نحواحس انجام می دهد.

وقتی که شما روی یک فایلی راست کلیک میکنید تا پاک بشه آن فایل داخل سطل زباله ویندوزقرار می گیرد.
شما برای اینکه فایل را از روی کامپوتر خودتون بکلّی پاک کنید سطل زباله ویندوز را خالی میکنید و دیگر به این فکر نمیکنید که یه همچون فایلی درون کامپوتر شما وجود داشته بود.
ولی با این کار شما, فایلتان برای همیشه پاک نشده و جایی درون سیستم شما وجود دارد و آن را میتوان با نرم افزار های بازگردانی اطلاعت بازگرداند.
این به این دلیل است که ویندوز فقط مسیری که به آن فایل متصل است را پاک میکند که شما دیگر به آن فایل دسترسّی نداشته باشید. در حقیقت زمانی آن فایل پاک میشود که اطلاعات جدیدی جایگزین آن فایل شود.
Eraser برنامه ای است که به شما این امکان را میدهد تا از شر فایل های که نمیخواهید باز گردانده شوند خلاس شوید.
تنها قابلیت این نرم افزار پاک کردن همیشگی فایل ها از روی سیستم شما میباشد و برایه هیچ کار دیگری کاربرد ندارد. به همین دلیل کار با این نرم افزار بسیار ساده میباشد و شما به راحتی میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.
بر رویه "New Task" کلیک میکنیم و فایل مورد نظر را انتخاب میکنیم.
زمانی که فایل مورد نظر در لیست اضافه شد بر روی آن راست کلیک میکنیم و گزینه "Run" را انتخاب میکنیم. اینجا از شما خواسته میشود که پاک کردن فایل خود را تاید کنید چون که دیگر امکان بازگرداندن فایل امکان پذیر نیست.
با کلیک کردن بر رویه "Edit" -> "Preferences" -> "Erasing" شما میتوانید انتخاب کنید که چند مرتبه بر روی فایل شما اطلاعات جدید ولی خالی انداخته شود. اگر میخواهید که خودتان را مطمئن کنید 35 بار را انتخاب کنید. ولی به این هم توجه کنید که وقت بیشتری را میگیرد.
و حالا فایل مورد نظرتان برای همیشه از رویه هارد دیسکتان پاک خواهد شد.
از این به بعد شما به جایه اینکه از پاک کننده خود ویندوز استفاده کنید میتوانید رویه فایل راست کلیک کرده و قسمت ارسه که این برنامه به وجود میاره رو انتخاب کنید.
اینجا هم برنامه با تایید شما شروع به پاک کردن فایل میکند.
یک ویژگی دیگر این برنامه این است که به شما امکان پاک کردن "Unused Disk Space " رو هم میده . با این کار برایه مثال شما میتوانید فایل های که 6 ماه پیش پاک کرد را برایه همیشه از رویه هارد دیسک بیرون کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد